خانه / جشنواره / روز جهانی کودک در موزه دارآباد برگزار می شود

روز جهانی کودک در موزه دارآباد برگزار می شود

موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد- با هدف نهادینه سازی فرهنگ احترام به حیوانات، طبیعت و محیط زیست در کودکان  اقدام به برگزاری ویژه برنامه روز جهانی کودک نموده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید نوائیان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد با اعلام این مطلب اظهار داشت: اداره آموزش موزه دارآباد با همکاری اداره بازیافت و تفکیک پسماند شهرداری منطقه یک اقدام به برگزاری برنامه های متنوع هنری، فرهنگی و آموزشی به مناسبت ۸ اکتبر مقارن با روز جهانی کودک در روز سه شنبه ۱۶ مهر ماه نموده است.

نوائیان افزود: آموزش مفاهیم مرتبط با حیات وحش ، احترام به حیوانات و لزوم اهمیت به آنها ، مفاهیم زیست محیطی چون  بازیافت ، آشنایی با انواع پسماند ، آموزش اوریگامی ، ساخت بهترین ها از دورریختنی ها و برگزاری مسابقه از جمله این برنامه ها است.

وی تصریح کرد: مراسم از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در موزه دارآباد به نشانی خیابان شهید باهنر ، خیابان شهید پورابتهاج شرقی، خیابان موزه برگزار می شود و شرکت در مراسم و بازدید از موزه با هماهنگی بخش آموزش موزه رایگان است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره ۹۶۰۲۷۰۱۱  داخلی ۲ تماس حاصل نمایند .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

خبرچین های پلیس فدرال را افشا کنید

خبرچین ها را افشاکنید براساس اطلاعات واصله به دفتر انتخاباتی احمد ماهینی: کاندیدای ریاست جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *